תנור אמבטיה אינפרא אדום

זה אולי נראה מוזר שמערכת החימום הביתית או העבודה שלך יכולה לספק יתרונות בריאותיים (מעבר לחמם אותך!), אבל תנור אמבטיה אינפרא אדום כבר מזמן בשימוש בשיטות ריפוי רבות.

חום אינפרא אדום רחוק הוא אותו חום שאתה מרגיש כשאתה בחוץ ביום קיץ חם. ולמה אתה לא בהכרח צריך להיות קר ביום שמשי בחורף.

חום קרינה (כלומר, אור אינפרא אדום) מחמם עצמים ולא אוויר. גם אנו בני האדם פולטים באופן טבעי חום קורן, ואנחנו טובים במיוחד בקליטת קרני חום אינפרא אדום.

טיפולים רבים משלבים אינפרא אדום בטיפוליהם (כגון פיזיותרפיסטים לשיכוך כאבים). ייתכן שתראה טיפולי חום אינפרא אדום בספא ובמכוני כושר רבים.

5 יתרונות יוצאי דופן של תנור אמבטיה אינפרא אדום

1. חיזוק מערכת החיסון

תנורי אינפרא אדום מייצרים אורכי גל חמים שגופנו סופג באופן טבעי. החום הנוסף הזה עוזר לנימים שלנו להתרחב באופן טבעי, מה שמגביר את החמצן וההתחדשות של הדם האדום. שניהם חשובים ביותר לניקוי רעלים מהאיברים העיקריים שלנו.

שימוש בחום אינפרא אדום יכול להגדיל את ספירת תאי הדם הלבנים אשר מחזקת את המערכת החיסונית שלנו.

בנימה מעט שונה וספציפית יותר מאשר תנור אמבטיה אינפרא אדום. היו טענות שאור אינפרא אדום עשוי להועיל לחולי סרטן. חום אינפרא אדום מרוכז משמש כיום לטיפולי סרטן מסוימים באירופה, כולל גרמניה, הולנד ואוסטריה. "היפרתרמיה", היא טיפול שבו רקמות הגוף נחשפות לטמפרטורות גבוהות כדי להעלות את טמפרטורת הגוף. הסרטן לא אוהב טמפרטורות גבוהות, ובטיפול זה תאים סרטניים נהרגים או נחלשים. זה הופך אותם לרגישים יותר לטיפולי הקרנות וכימותרפיה מסורתיים.

קרינה תרמית לכל הגוף נמצאה גם מועילה בטיפול בדיכאון ובמחלת ליים.

*טיפול בחום נשלט בקפידה ומנוהל על ידי איש מקצוע רפואי. בדרך כלל באמצעות סאונה אינפרא אדום רחוק או בגד גוף.

2. לב בריא

מחקר של נאס"א הראה שחום אינפרא אדום (רחוק) ממערכת הלב וכלי הדם יכול להגביר את בריאות הלב של האסטרונאוטים בזמן שהם נמצאים בחלל החיצון. אם זה מספיק טוב עבור נאס"א, זה מספיק טוב בשבילי.

שימוש רב בחימום אינפרא אדום רחוק שיפר משמעותית את תפקוד כלי הדם בחולים עם סוכרת, כולסטרול גבוה ומעשנים.

3. משפר את זרימת הדם

חום אינפרא אדום מרחיב נימים בגוף, ובכך משפר מאוד את זרימת הדם. המשמעות היא שכאשר נחשפים לחום של תנור אמבטיה אינפרא אדום, אספקת הדם לשרירים עולה. זרימת דם משופרת עוזרת לשפר את כאבי הפצעים והשרירים.

4. הפחת כאבי מפרקים ונוקשות עם תנור אמבטיה אינפרא אדום

מחקר קליני מקיף וניסויים שנערכו ביפן בארצות הברית מצאו ש"רוב הנוקשות, והכאב שמגיעים עם ההזדקנות מופחתים" על ידי טיפול באינפרא אדום. לסובלים מבעיות גב קראו את המאמר שלנו – כמה זמן נמשך התקף פריצת דיסק.

5. הפחת אלרגיות 

מערכות חימום מסורתיות מנצלות חימום בהסעה, שם מתחמם האוויר. האוויר החם יעלה לחלק העליון של החדר (חיסרון נוסף של הסקה מרכזית מסורתית), שיכול לסחוב אבק ואלרגנים אחרים.

זה מועיל במיוחד לאנשים עם קשיי נשימה שמוצאים אוויר חם ויבש מחמיר ומתייבש.

האם תנור אמבטיה אינפרא אדום בטוח?

חימום אינפרא אדום רחוק הוא בטוח ב-100% ומגובה במחקרים רבים. כולל זה שנעשה על ידי המכון הלאומי השוודי להגנת קרינה.

בעוד שמחממי האינפרא אדום שלנו מייצרים את אותו חום כמו השמש, הפאנלים שלנו אינם מקרינים קרני UV מזיקות.

חימום אינפרא אדום אכן מציע כמה יתרונות בריאותיים ספציפיים שלא רואים בחימום מרכזי מסורתי. זה בשום אופן לא תחליף לאורח חיים בריא. כאשר אתה מחפש מפזר חום לאמבטיה מומלץ, שילוב של תנור אמבטיה אינפרא אדום בבית או במקום העבודה שלך יכול לא רק להפחית עלויות, אלא גם ליצור סביבה בריאה יותר מסביב.

כתבות נוספות
post